Meble biurowe do recepcji – lady recepcyjne
Lada recepcyjna to jeden z najbardziej wyeksponowanych mebli w Firmie. Jej wygląd ma ogromny wpływ na wizerunek, a ona sama pełni rolę wizytówki którą pokazujemy Klientowi, dlatego jej wybór ma duże znaczenie. Lada powinna być dostosowana do profilu i charakteru Firmy. W zależności od tego w jaki sposób ma być kształtowany wizerunek i jaki komunikat ma być wysyłany na wstępie do Klienta – odpowiedniego modelu trzeba szukać pośród następujących typów.
Lady recepcyjne można podzielić na wysokie i niskie. Zadaniem lad wysokich jest ukrycie tego co znajduje się na biurku pracownika, a więc zasłonięcie monitorów komputerowych, segregatorów i bieżąco obsługiwanych dokumentów. Lady niskie, o ciągle rosnącej popularności – przez wzgląd na trend zwiększania otwartości, nastawienia się na jego potrzeby i komunikację z nim – w tym wypadku lady służą głównie obsłudze Klienta.
Nie bez znaczenia pozostaje również kształt lady recepcyjnej. Lady o kształtach delikatnych, opływowych np. faliste lub łukowe (dostępne m. in. w kolekcjach LAP, czy ENTRE) ocieplają atmosferę, kreują przyjazny wizerunek. Z kolei lady o ostrych kątach (np. z kolekcji HORIZON) świadczą o powadze i stateczności Firmy, mają bardziej biznesowy i klasyczny charakter.
Alternatywą dla wyżej wymienionych lad recepcyjnych, są biurka recepcyjne (np. SYSTEM FF). W przypadku wyboru biurka recepcyjnego konieczne jest wyposażenie go w przesłonę podbiurkową, by ukryć nogi pracownika. Poza tym w systemie FF znaleźć można znaleźć również osłony na monitor, czy szafki wiszące montowane do ścianek nad stanowiskiem recepcyjnym. Tego typu meble do recepcji sprawdzą się w mniejszych przestrzeniach lub kiedy recepcja jest wielostanowiskowa. Rozwiązanie to nadaje się do przestrzeni o charakterze biur obsługi Klienta.
Lady recepcyjne mogą być wykonane i wykończone przy użyciu rozmaitych materiałów: melaminy – LAP, ENTRE, okleiny naturalnej – HORIZON. Największy wybór oferuje kolekcja FURONTO, w której oferujemy zastosowanie można takich materiałów jak: szkło, błyszczący lakier, czy bardzo nowoczesne i rzadko spotykane – imitacje kamienia, betonu, czy nawet rzeźbione drewno.
Pozostałe meble biurowe do recepcji
Dopełnieniem stanowiska recepcyjnego, a jednocześnie niezwykle ważnym z punktu widzenia ergonomii elementem, jest odpowiedni fotel. Korespondujący z ladą lub biurkiem, jeśli chodzi o estetykę, a jednocześnie zgodny z zasadami ergonomii. Fotele pracowników powinny być obrotowe, eleganckie, i wygodne – raczej proste i klasyczne, np. z kolekcji VERIS NET, XENON NET, XENON.
Nie można pominąć również kwestii foteli dla klientów – w przypadku lad niskich lub biurek recepcyjnych. Powinny być one wygodne i komfortowe; najbardziej optymalne są stanowiska, w których znajdują się dwa fotele dla Klientów. Polecane kolekcje, to: FAN, FORMAT, a jeśli recepcja znajduje się na małej przestrzeni – ARCA.
Szczególne ważna, w przypadku foteli gościnnych, jest wytrzymałość tapicerki. Jako że są one bardzo intensywnie użytkowane, ich odporność na ścieranie powinna być możliwie najwyższa. Materiałem najłatwiejszym w utrzymaniu, a przy tym bardzo wytrzymałym, jest skóra ekologiczna – odporność na ścieranie, nie powinna być mniejsza niż 250 000 cykli Martindale’a. Jeśli jednak z wizerunkiem Firmy lepiej korespondować będzie tapicerka materiałowa, należy wybierać takie, które można czyścić przy użyciu zwilżonej szmatki, a jej odporność na ścieranie nie powinna być mniejsza, niż 150 000 cykli Martindale’a.
Telefon: 601 089 598
e-mail: biuro@arteam.pl